• Эрэлт хэрэгцээ, хүлээлт, чиг хандлага, өсөлт
• Зах зээлийн хэмжээ, багтаамж, эзлэхүүн, боломж
• Зах зээлд эзлэх хувь хэмжээ, үзүүлж буй нөлөө
• Сегментчлэл, зорилтот зах зээл
Өрсөлдөөний судалгаа
• Зах зээлийн өөрчлөлт, өрсөлдөөний түвшин
• Өрсөлдөөний чадамж, хэрэгжүүлж буй үйл ажиллагаа
• Өрсөлдөөнд эзлэх байр суурь, давамгай байдал олж авах
• Өртөг зардал, бусад
Маркетинг, борлуулалтын судалгаа
• Хэрэгцээг системтэй олж харах, хэрэглэгчийн санаа бодол зан төлвийг ойлгох, үр нөлөөтэй сегментчлэх
• Маркетинг, борлуулалтын стратеги тодорхойлох, эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх
• Үр ашигтай, өрсөлдөх чадвартай маркетингийн хольц тодорхойлох
• Зах зээл, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийг өрсөлдөхүйц болгох
• Өрсөлдөгчдийн зах зээлд эзлэх байр суурийг мэдэгдэхүйц байдлаар олж авах